Hello!

Har avslutat en helg i hoforsanda. Matcher i fredags. Vi förlora men jag bjöd in mig hos fröken s med familj mellan matcherna och det var inte helt fel. För sällan vi ses men när det väl händer så är det alltid lika trevligt.
Lördagen gick riktigt bra för vårat lag och vi vann två matcher, hade även två toppenföräldrar som va där på lillebrors cup samtidigt och hade p mellan matcherna så man fick träffa henne lite. Guld värt! Hann även ner till moster och bli bjuden på lunch. Sen hem till farmor och Pimpa sig inför kvällens grillning med laget och utgång! Vilket också var trevligt! Däckade hemma hos farmor och vaknade upp med en tokförkylning. Riktigt surt! Matchen förlorades då vi var bäst på fest. ;) sen hem och hämta upp p och träffa resten av familjen. Somna 20.30 helt tokslut efter jobb och helgen med en förkylning på de som pricken över iet! Men känns helt fint att träffa alla jag hann med. Gäller att va effektiv :) .... Så ingen träning blev de heller ... Inget dagis för p heller då hon också är förkyld! Igår fira vi också sista april i trevligt sällskap med grillat och idag åkte vi på roadtrip till kupolen och Borlänge och satte sprätt på löningen. Mycket fint inhandlades.
Nu är det sovtajm som gäller då min hjärna koka över då jag har suttit och räknat på råvarukostnader till lite beställningar. Lite havsvårt men ändå inte... Nu blir de sova ihopp om att vi är friska imorn och att solen skiner så vi kan föra iordning våran uteplats och att jag kan träna. Hoppas! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0