Slut!

Vila? Vafan är de! Upp innan klockan ringde ... Innan 7 .. Hualigen, frulle och dagislämning, upphämtning av taxi Pettersson och vidare på morgonpump och tjatter, hem och köra massa tvätt, vika, hänga osv, göra två smörgåstårtor, para strumpor, jäklar vad man hinner saker när kidsen är på dagis, sen iväg och hämta och plocka lite till. Vila 10min sen cykla iväg på utbildning, hem käka och slänga ihop tre tårtbottnar... Nuuuuuu är jag slut i knoppen då ja avsluta med att betala räkningar, imorgon ska de packas både för mig och pennsan.... Står i val och kval om ja ska göra mig tid för att träna eller om ja ska packa i lugn och ro, skulle behöva mig ett par jobbskor. Hrm, hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0