Resultat!

Hårt slit lönar sig!

Idag var det uppgång runt 6 tiden och iväg på jobb, dagen gick fort och jag tänkte träna men hann inte innan utbn. Hann in på hc och snacka lite skit och få lite glädje i sinnet av alla peppiga människor som hänger där :)
Utbildning från 17 -19.30 var inte så givande för mig idag men de blir de garanterat på onsdag. Väl hemkommen blev de dusch, macka och film. Min sambo somna, kul sällskap. Ska sova jag med, jättetrött efter en härjig dag.
Gjorde invägning också ... Vågen har ju stått lite halvstill men jäklar vilken skillnad de är på muskel och fett siffrorna. Sjukt nöjd!
Imorn blire pump, rycker i min träningsnerv, anmälde mig dessutom till träningsjippo i Hofors i april. Skoooooojj!!!
Godnatt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0