Grejs!

Igår så va vi till Valbo när dom öppna, hitta huuuuur mycke fint dom helst, vilket ja inte annars brukar göra... Och varför? Jo för jag har inte en krona att spendera. Typiskt!
Sen hämta vi upp unge två och drog till badhuset och härjade, efter de drog jag på pump och Combat, fick sällskap hem och vi åt lite omelett, fick sen jordens migrän. Kunde knappt somna. Det var sjukligt va dåligt jag mådde. Gick ändå upp idag i bra tid och pallra mig iväg på lunch på marangoni m l och l . Mycket trevligt, följde med l och kika hur hon bor, då det inte blivit av riktigt och sen kom m och hämta upp mig och hängde med mig och p ... Plocka ur lite kläder som m fick sen åkte vi och hämta brorsan och morsan bjöd på käk. De satt fint en unnardag som denna, blev även ett glas öl och lite chips. Men sen kände jag mig nöjd. Tänkte sussa sött och se om jag orkar dra iväg och träna lite imorn. Har ju nämligen lite träningsvärk idag. Skönt de!!!
Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0