Dagen D

Upp med P och styrde frulle och knalla iväg till dagis, idag skulle hon prova att va själv. Gick iväg och piska på min bror att flyttpacka då han ska flytta imorn... Herregud vilket kaos. Sen tillbaka på inskolningsmöte och upphämtning av gogrisen. Allt hade gått bra och hon sket totalt i mig när ja skulle gå, skönt!
Hem och vila mig lite, trött i knoppen sen gjordes de lite käk och sen iväg de ja väntat på hela veckan release på Combat ... Fyfan va skojj det var roligt grymt, och svettades som en gris gjorde jag. Hualigen!!! Like alot!!!!
Kollade på en superbra film och blev tvungen att göra klart mina cupcakes, gjorde en sort till dessutom... Nattbakning is the shit ;)
Nuuuu sover vi igen då ny dag nya möjligheter godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0