Tidsoptimerat!

Har aldrig förstått riktigt hur jag lyckas få tiden att gå ihop. Men på nå vis gör den det. Har jobbat en vecka, de va en tung vecka... Kom hem 23 igår, slängde ihop en tårta. Vakna 8 imorse, värmde i hjärtat och själ när jag såg p underbara leende när hon fick se mig. Sen upp och käka frulle och göra tårtbeställning! Det blev kanoners, sen gosa vi lite i soffan och skynda oss iväg och köpte en tårtkupa då alla jag haft inte kommit tillbaka och tårtkartongerna tagit slut.
Sen fick p plaska i poolen ute, vilket hon tokgillar och jag trampa iväg på ett 2,5h träningspass på arenan som gymmet jag går på arrangerat, sen direkt hem, duscha och till storvik på grillat, tänkte hinna se dom innan dom åker utomlands, imorgon har jag fruktansvärt mycket att ta tag i, har flera förfrågningar på tårtor som jag lär titta upp om jag kan eller inte och Göra en seriös investering av en kalender...
Så därför ska det sovas nu så jag hinner fixa allt!
Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0