Hejja dom andra!

Har följt biggest looser hela säsongen och jag är grymt imponerad av deras hårda slit. Så grymt häftigt! Tänk om en annan hade samma motivation eller om man bara kunde vakna upp med minne ihopsydd eller ngt eller typ 10 kg lättare hur trevligt skulle inte de va. Men vad vet jag!!!
Idag var vi uppe tidigt. Lämna p och la mig i soffan för en stödvila, ligger på minus på sömnkontot, men de blev ingen sömn då alla skulle ringa just få :)
Sen bajsa jag iväg med s på crossfit. Svettades som grisar. Kände av knät surt :( ... Sen direkt hem och hämta upp p och åka och vattna lite... Sen vidare mot inhandling av grillgrejer. Avsluta kvällen med kokning av kräm, imorn blire saft. Nu är klockan alldeles för mycket som vanligt... Så nu sover vi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0