Vägra sova perioden?

Tji fick man för sin hyllning. Pennsan vakna igår natt med kruppanfall som tack och lov inte blev nå värre än de lilla på kvällen då hon varit pigg hela dagen. Men jag desto tröttare då hon vakna rätt ofta under natten och peta på en och böka runt. Och kastar ner nappen bakom sängaveln. Roligaste som finns tydligen. Nattningen är inga problem men lika inatt vakna fröken vid 22 tvärpigg och hysterisk om man försöker få henne att sova. Nu har hon suttit stilla och titta på tecknat som jag satt på, jag vill sova!!!!
Har tränat idag och sola solarium. Men det slank ner kaka och riskakor i min syrlighet för att jag aldrig får någon vila eller ro, fan tiden på kvällen är helig då man laddar upp inför kommande dag men inte jag inte....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0