Torsdag!

Idag vakna jag tokpepp och full av energi. Hoppade in i duschen med pennsan och gick iväg och spanade in ett ev blivande dagis.
Lagade ihop lunch x 2 en till mig och en till dom andra två. Satte igång med ett lampprojekt innan jag stack iväg och träna. Körde bodypump och lassade på vikter som inte är av denna värld för min del... Det brann i musklerna, Nice! Men kände mig lite småpeppad på Combat efter och så blev det. Mitt bästa combatpass hittills tror jag. Jösses!
När jag kom hem ... För att tillägga mina 5km cykling dit och hem var jag tokslut. Peta i mig fil och tre ägg. Hur blev det med lampprojektet?!?! Ååååh. Det här med järn i elden. Fastna framför pretty little liars serien. Bra skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0