Tisdag!

Funderade när jag vaknade på vad jag och pennsan skulle hitta på och kände för lite förnyelse.
Så jag ringde och bokade klipptid på hair company hos madde, kan varmt rekommendera henne,
hon är duktig. av alla dom jag provat runt så var jag riktigt nöjd när jag gick därifrån. drog en favorit
i repris och körde kort på ena sidan och massa uppklippt.
Strosa runt lite i alla tråkiga affärer och köpte ett par brallor som jag kikat på länge. vill egentligen
inte köpa nå kläder, vill komma i mina gamla, men under tiden behöver man ju kanske inte se ut
som en slusk. därav min hårklippning också. knut på huvudet .... skitenkelt men boooring. 
Stannade och lunchade med pennsan .... riktigt mysigt, trots att man kanske inte får så mycket i utbyte
samtalsmässigt ;) käkade en sallad på selmas, inte att rekommendera. tummen ner på deras käk.
Träffade på Moster som försökte stjäla min unge när jag stod i provrummet ;)
Lina kom och agerade lite barnvakt medans jag fick håret fixat, då pennsan valde att vakna efter 30 min,
sjukt trött unge vill jag lova, somnade på studs då N kom och hämta oss och hon satte sig i bilen. 
Blev tvungen att följa med till valbo, men det blev som hastigast då jag skulle hem och träna, men lite
pengar hann man ju bränna. rätt duktig på det jag. Hann iallafall iväg på ett pumppass och jag valde att
höja alla vikter ... vilket gick grymt bra, lika med resultat. jejj! 
den där milen man cyklar till och från gymmet gör väl sitt också antar jag. -3,5 kg sen förra måndagen. 
känns bra det. hoppas det fortsätter så. 
Ska avsluta min kväll med film och lite nyttig glass. joru, de finns nyttig glass ;)
Mixa kesella med frysta hallon och rör ner lite kokos. klart. :)
 
 
Frukost - Fil med musli och hallon och 1 finncrisp med leverpastej.
lunch Kyckling och fetasallad.
Middag Kycklingsallad igen ;)
Mellis Kesellaglass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0