Tacksam!

Tanken slog mig igår vilken underbart glad och kärleksfull dotter jag fått. Och det värmer mitt hjärta att se hur mycket glädje hon sprider omkring sig. Varenda främling möter hon med leenden och nästintill varenda en ska prata med henne. Det gör mig glad. Det gör Mig också glad att barnmorskan säger att det inte är så konstigt att min dotter är så glad när hon har en sån glad mor. Det gör mig också glad att denna fröken är så kärleksfull och tycker om att gosa, pussas och kramas och visa att hon tycker om en. Plus att det gör mig stolt att hon har en stark vilja och säger redan till vad hon vill ❤


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag håller med barnmorskan. Barn tar efter sina föräldrar rätt snabbt.

2013-01-16 @ 08:42:46
URL: http://tinezza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0