Stress!

Började göra kvällsmat. Stroganoff på kycklingkorv med blomkålsris. En unge som står och skriker och drar en i byxbenet. När vi äntligen ska äta och ja ska ta första tuggan inser jag att ja glömt krydda maten. Snacka att man stressar ihjäl sig och de är ett under att man inte går ner i vikt som man får springa efter den här busungen här hemma. Som redan bara har massa sattyg för sig. Men jag gillart! Hon förgyller min tillvaro alla gånger. För varje gång hon vaknar möts man av leendet som inte är av denna värld och när man kommer hem likaså . Bästa!
Mammsen kom på ett besök och hälsa på mig och pennsan lite. Sen blev det jordens gråtfilm. The impossible, drama från en sann berättelse från tsunamin. Hualigen!
Nu är det dock dax att sova. Ska iväg och jobba imorn. Långpanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0