Snurr!

Mycket i huvudet... Som att det inte står på så fyller dotra snart 1år och då ska de bli kalas med dunder och brak. För min del kan ju årsdagarna firas i normal anda men i mina ögon är det stort att fira sin första årsdag. Så det är massa som ska planeras . Jag har big plans! Möjligen för att ja får en anledning till att baka. Har till och med ett tema. Haha.
Det ska bli skoj tycker jag.
Har lite annat i huvudet också som borde bli gjort. Som att ja skulle nå min matchvikt till pennys födelsedag. Än är de inte förSent ... Kass man är då!
Alla lyckas utom jag, för ja är kass och har inget körkort och ja lär cykla till gymmet och de går sådär i detta väder. Men ursäkter finns de gott om.
Näe. Sov på saken. Nya friska imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0