Skriva lite till...

Det sköna är att man får vara less ibland, sur eller irriterad. För det går över så fort. Speciellt jag som är en person som är i behov av mycket sömn och ett litet kort break ibland. Det är väl därför man är två om ett barn. Avlastning. Börjar tröttna ur på att va mammaledig. Känner Mig som en tvättäkta hemmafru. Kräks på det . Laga mat diska, städa, tvätta, ueeeeääää! Stort vred till alla ensamstående mammor som då har sin unge dygnet runt och aldrig ngn avlastning och då menar ja dom som lämnar sin unge typ en helg i mån. För varannan vecka lär ju rent fysiskt och psykiskt vara lyx. Bortsett från att man vill va med sin unge jämt. Missförstå mig rätt. Hursom helst jag klagar inte, eller jo de gör ja faktiskt. Men är så van att min unge är som i böckerna och när det inte är så ja då kan de bli lite jobbigt ;) men ja kräks fortfarande på att städa. Och när ja lägger mitt hjärta på kvällen så längtar jag tills vi möts igen nästa morgon. Kanske inte ikväll då hon valde att hålla mig vaken tills nu. Så nu har ja klagat av mig nu känner jag mig redan som en ny and Loving people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0