Sämst!

Idag är ingen bra dag. Ringde och kolla hur de ser ut med platser på de dagis ja vill ha till penny och de vekar inte bli platser förrän till hösten. Har igen lust att skola in henne på ett för att sedan byta :( suck! Plus att ja vill ha gångavstånd som gånger man är hem à oh bara har 15h i veckan så tjänar man in massa tid på att de är så nära.
Sen vet jag inte hur det blir med
Mina framtidsplaner när det verkar bara vara jag som fortfarande vill fullfölja erbjudandet ... Inget är klart med något jobb och det känns sådär att börja på båten utan att veta hur framtiden blir. Hur det blir med jobb osv. Har ingen à ing om ngnting. Varit hemma hela helgen och börjar få nådig panik över
Det... Ska träna idag. Måste gå ner mina kilon .. Måste börja med
Körkortet. Så trött på att inte kunna t mig ngnstans. Men Just idag känns allt bara så sunkigt oh drygt. Snark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0