Måndag!

Börja morgonen med 3km jogg, slog mitt personbästa med 1,5 min ... Kände mig pigg och skönare att springa i nollgradigt! Dagen innehöll inte mycket mer än lite betalning av räkningar och bara vara. Vill inte släpa ut den förkylda här hemma i onödan. Drog iväg sen på bästa träningspasset på hela veckan 60 min Combat. Tänkte köra dubbelpass men jag orka inte. Är rätt jobbigt ändå att cykla till och från gymmet också ...
Uuuh... Gick en il genom kroppen när jag hör pennys nalle säga tittut jag ser dig och de är ingen där inne... Den går bara igång om man petar på den!!!
Handlade med mig en goodiebag från Ica hem med fil, müsli, vindruvor, celsius, plocksallad m.m .... Blev så fruktansvärt sugen på fil och müsli när alla hälsofreak skriver att dom äter de jämt... Så det blev kvällsmaten.
Nu har det slötittats på tv. Kanske dax att lägga sig?!?!
Frukost 1/5 banan
Lunch fläskfile m Blomkålsmos o morot
Middag fil müsli 2 mackor m pastej
Mellis 2 pastejmackor och vindruvor
Äter en liknande variant på finncrisp
Som mackor ... Dryck vatten och 1 glas sockerfri juice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0