Kvalitetstid!

Mamma ringde och fråga om vi skulle hitta på något idag... Sagt oh gjort, jag föreslog shopping. De är vi bra på. Lyckades hitta lite småsaker. Kass rea, dyr rea. Saker och ting har blivit väldigt mycket dyrare de senaste åren. Och man betalar bara, för man har inget annat val. Tänker på dom som har de dåligt ställt, ja får ju snåla som tusan med min mammapenning. Kan tack och lov unna mig lite för ja jobbat något extra pass här och där.
Hade bestämt att ja skulle städa bort julen oh sätta upp massa textilier. Har bestämt mig för pastellfärger. Så trött på lantligt, svart och natur färger. Nu ska de goes crazy och skapa lite vårstämning. Men jag kom inte så långt med tanken. Ska däremot lägga mig i tid och fixa de imorn tills nya soffan kommer som vi beställt. Jippie!!! Äntligen får alla plats i soffan! Jejj!
Valde istället för att leka med penny,
Satt en Timme i hennes rum och lekte
Rövare ... Är dock butter för det är så litet de rummet och svårmöblerat. Så det får duga som de är. Men man får ju ångest när man går hem till sasse och ser hennes kataloghem. Jag sa till min Karl att de va så fint hemma hos sasse. Då sa han att ja fick flytta dit om
Ja ville. Hahahah. Har du plats
För en till sasse? ;)
Imorn verkar jag få besök. Gud så trevligt!
Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0