Hälsotips!

Kan fortsätta med mina hälsotips då det alltid glädjer någon tydligen! :)

Är ju rätt duktig på att inte leva som jag lär men nu har jag hållit på och kört kost och träning efter sunt förnuft i 1,5 vecka och det går bra. Provade på en sockerfri redbull och den smakade för sött.

Jag har märkt att en stadig frukost är toppen och blodsocker nivån och suget håller sig bättre. Men de vet Man vid drygt laget, har dock aldrig varit en frukost människa. Efter träning så se jag satsat på fil och müsli och finncrisp då en portion varm mat känns som de kommer lägga sig som en klump i magen.

Frukost - (dålig idag tyvärr) crisp m leverpastej (bra m järn)
Lunch falukorv m Blomkålsmos och morötter.
Middag fil och müsli och 2 crisp
Mellis 1 fil och müsli
Mellis 2 , 2ägg
Tro mig de brukar inte va så här enformigt men ja hann inte fixa käk innan jag drog och träna och palla inte laga mat vid hals nio,
Men imorgon blir det en räkpasta.
Fast pastan blir på zucchini.
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0