Träningsdag!

Vakna, var nå grymt trött imorse. Tröttheten kom ikapp mig efter lite
Sömn... Cykla iväg på lite crosstraining i 45 min. Svetten lacka! Stanna på Ica för grönsaker och celsius inköp.
När ja kom hem skicka ja ut ungar och Karl i friska luften så ja kunde städa litegrann... Det eviga bombnedslaget.
Sen tog jag mig en powernap i soffan och cyklade iväg på mer träning. Blev 2h med Combat och pump. Kändes bra då jag kände mig rätt pigg trots allt. Hade turen att få skjuts hem till och med. Skönt!
Lunch - kycklingsallad m feta & kesella
Mellis 1 banan och celsius
Middag lättfil m müsli och hallon och två crisps med leverpastej och 1shot juice.
Sockerfri såklart. Annars har vatten varit drycken för dagen.
Träning
45 min cirkelträning
60 min Combat
60 min pump
1,5 mil cykling

Är rätt död i min kropp. Men de skiter jag i .., surar Dock lite då vågen står stilla. Vill ju få bort mina gravidkilon, skam den som ger sig. I helgen blir de ingen ätardag. No mercy!
Avslutade kvällen med en film
Som var mindre bra.... Nu ska jag sova. Ladda batterierna. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0