Sovmorgon!

Bad om en sovmorgon.. Och det fick jag, guld värt! Övertala familjen att dra ut på en runda, inhandla present tills p fyller och lite annat småkraffs, köpte mig en sporttopp i hopp om att de inte ska göra ont i boobisarna när man skuttar upp och ner ;)
Sen hem och styra ihop lite kvällsmat.
Blev taco fast med kyckling, fast inte fajita heller. Kyckling och grönsaker och sås på kesella. Gott! Föll dock på mållinjen och åt lite popcorn.
Har pysslat lite inför pennys kalas.
Känns som jag kommer att ha en hel del att pyssla med nästa vecka, skoj, för de rycker i bakningsnerven :)
Ska sätta mig ner och planera ihop det hela. Få se vilka som dyker upp. Några har tackat ja iallafall. :) och dom
Som inte kommer missar massa goooofika :)
Få se vad mer morgondagen har att erbjuda kan ju hända att man pallrar sig till gymmet en sväng efter att man unnat sig lite popcorn.
Är ju lite glad att byxorna ja köpte förra veckan är för stora, men de är också surt, tänkte att ja kunde köpa ett par iallafall som ja kunde ha ett tag som ute hänger men icke. Kom två nya tröjor på posten också. Jättefina! Vilket innebär att jag gått ner en storlek i kläder. Sweet!
På återhörande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0