Söndag!

Vakna och var riktigt trött, förstår mig inte på mig själv varför jag är så trött emellanåt,
kan dock bero på att jag är uppe sent också, haha . eller att jag sätter mig i soffan så orkar
slöar man till sig, gäller att sätta igång på direkten annars blir man trött. 
Tog det väldigt lugnt på fm då penny har sådan hosta, tycker synd om lillfröken som inte
fått varit ute och härjat så mycket på tre veckor. men vi får hoppas förkylningen ger med sig
tills nästa helg då det nalkas 1års kalas.
Har däremot varit i bakartagen och bakat en hel massa, tänkte att jag inte ska ha massvis
att göra under veckan så man får beta av lite eftersom. 
Har dock inte varit så duktig idag när det gäller kosten, blev tvungen att smaka på en macarone jag
gjorde som inte blev så fin, men den blev väldigt god, och det är väl huvudsaken.
Blir hårdkörning igen nästa vecka efter en unnsam och vilosam helg. 
Tagga, Tagga, Tagga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0