Kaos!

Idag vakna vi tidigt, packa ihop lite badgrejer och drog på parkbadet med penny, hon var mer vild än tam, var helt slut när jag kom hem och hon toksomna, men vi hade de mysigt.
Drog sen iväg och träna cx och pump, gick Dock Inge bra då jag var trött och tom på energi, säkert för mitt slarviga matintag, åt däremot kyckling & råris när jag kom och man borde inte äta så sent men kände att min kropp var i väldigt behov av en uppladdning, dock slank det ner lite godis, men slängde påsen, eftersom ja har sämst karaktär kan inte jag ha sånt hemma.
Kollade på lite serier och har nu intagit sängen. Trött & slut. På ett skönt sätt.
Såg förövrigt en bild på en fin frisyr, gillar min sidecut men fick lite ångest att det är no return på min frisyr. Men men, like it or not, ja ändrar ju mig jämt.
Få se vad morgondagen har att erbjuda, skulle förövrigt ha skickat ett mail idag men hitta inte pappret, vilken stress känner mig helt tom i bollen, orkar inte...
Godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0