Helgfeeling!

Powerwalkade mot gymmet som att det inte fanns någon morgondag. 5km på 40min och jag hann på det berömda håret, hua, kan ju lova att jag var uppvärmd och svettig när jag kom fram, har börjat svettas ihjäl när jag tränar, kan ju bero på att ja orkar mer och orkar ta i mer och pressa mig själv, än när jag börja då ett benböj var en ren bedrift ;)
Cykla Sen hem så dagens träning blev
5km pw
60min pump
5km cykel
Har hittills fått i mig 1,5 banan
1 celsius, 1 crisp m kalkon, 1 glas mjölk och en potatis och purjolökssoppa.
Slarvigt men hann inte med frukost, är sämst på frukost, vilket inte är så bra.
Plocka däremot fram lite räkor som de ska pillas med ikväll med lite kesella&vitlök... Sen ska de väl hittas på någon nyttig mat också. Fantasibrist!
Har försökt ros fröken med lite duplo men nu börjar hon bli rätt rastlös.
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0