Gnällspik!

Shit va gnällig man kan bli när man är sjuk alltså. En killgen i mig kanske ;) de är fan jobbigare att va sjuk än föda barn ;) .... Vaknade upp på söndagen med en sjukdomarnas som inte var av denna värld. Uppfyllde varenda symptom på bihåleinflammation och de sög rejält!
La mig tidigt och sov väldigt länge vilket gjorde att det värsta kändes som bortblåst. Ringde iallafall till läkaren och fick utskrivet kortisonspray, som ja dock inte hann hämta ut. Det onda kom tillbaka på em men nu känner jag mig smått bättre igen. Ska försöks mig på lite sömn, ihopp om att ja ska må prims skinka imorgon. Jag vill så gärna träna.
Tycker synd om p som blivit typ frisk som får va inne och uggla, men de är inte så mycket att göra åt.
Förövrigt är ja rätt uttråkad. Kom på en korkad men kul ide om ja ska söka till hela Sverige bakar som alla är på mig om, då kanske man ska ha som challenge mot sig själv att baka varenda recept i sju sorters kakor boken. De vore ngt de ;)
Tåls att tänkas på...
Nu ska de sovas! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0