Bästa!

Vakna tidigtoch lyckades få en tågbiljett, bra, bra! Käkade lite frukost med tjejerna och packade ihop mina saker och pallra mig till tåget, det var Superskoj att träffa sina vänner och det var guld värt att få kvalitetstid med BettAn, kände att jag skulle vilja ha min vän lite närmare.
Men det var inte dumt att träffa min underbara dotter heller sen i torsdags och gobiten ville va mig nära, inte mig emot... Stannade och käkade på Max, efter en helg med brutalt syndande och en veckas sjukdom är det dax att ta tag i träningen igen, längtar faktiskt. Och kostvanorna ska åter bli vettiga igen.
Nya tag och nya mål...
Har Dock lite att göra imorgon, pappersarbete. Räkningar och postning av olika brev osv, drygt men måste!
Så nu är det dax att sova...
Höres!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0