Återfall!!!!

Idag var jag riktigt trött vid uppstigning...
4h sömn andra natten på rad, de klarar inte min sömnslukande kropp, dega i soffan med p och pallra mig sen och hämta den andre, för ja skulle till dagis och spana in en ev dagisplats. Sen blev vi bjudna på fika hos nå släktingar till e och n ... Han skulle leka med nå kusiner. Laga ihop lite kyckling och råris till mig och annat till kidsen. Sen är de strecktittning på pretty little liars.
Hade nyss ett återfall, tog mer mat, en macka och nalla av chokladbollssmeten. Känner
Mig proppmätt och väldigt korkad. Hur kan något så materialistiskt få styra över mig? Tror det var fikat som trigga igång mitt sockersug...
Vad gör man om man blir hembjuden på fika och de har dukats upp massor med nygjort fikabröd och dom ställer en tallrik framför en och ger en saft... Kände hur mitt samvete spelade mig ett spratt, ville inte och fick fan ångest, men de känns oartigt att sitta och zippa på ett glas vatten när man ansträngt sig, ja hade blivit besviken iallafall. Hemma och annars med dom man känner dom bryr ju sig inte... Men nog trigga de igång mersmaken. Och ja känner mig redan svullen i kroppen. Sjukt sur på mig själv. Imorn blir de fasen dubbla pass....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0