Måndag!

Hann vara vaken i 40 min och hade redan torkat en kräka och tagit reda på två blöjor. High five! Plus att jag var riktigt trött... Dagen har bestått av att göra ingenting då det inte finns en sportslig chans att ta med fröken ut på någonting då hon verkar pigg men rätt som de är .... Lillfröken åt bra under resten av dagen så de kändes som ljuset i tunneln så när jag kom hem fick jag reda på att det kommit en kräka till vafaaaaaan.... Vad är det för skit hon fått från dagis :( rotviruset liknar hennes symptom... Så det blir inget dagis i veckan! Trist! Skulle behöva ge mig iväg på diverse uppdrag men det får allt vänta, plus att vädret inte varit särskilt
Lovande heller. Dubbelsuck!
Avsluta iallafall min kväll med träning, mat & film, slängde ihop em Budapestrulle också i brist på annat... Då jag som vanligt hade ett recept jag ville prova. Godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0