Hej tappra läsare.

är mer flitig på min bakblogg. www.cakenbake.blogg.se .... gör ju inget annat än bakar nuförtiden ;)
 
jorå. vad händer i mitt liv. dotra växer så det knakar. och jag är mammaledig, med tusen projekt i fickan.
går bland annat i starta eget tankar ... men det är inget mer än tankar än så länge. återstår att 
se hur det blir med det. har provat på lite nya jobb, ser det som en merit och utveckling när jag
kommer tillbaka till båten, i hopp om att få komma in i köket, undra om man får de ? :D
 
gör tårtor i mängder, leker med penny, går på babysim, tränar, försöker äta hälsosamt, tappat 10 gravidkilon, jobbar lite extra, bakar ... umgås ibland. ändå känner jag att jag gör ingenting?
 
tiden rusar. snart börjar pennsán dagis och man får känna på det riktiga livet i den stora vida världen.
skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0