wohoooo!

Borde lagt mig känner jag.
 
dagen idag starta man med att trampa iväg till en av arenorna för lite kökstjänst.
vanlig lunchfix osv. tiden gick fort innan de va dax att trampa hem igen.
Mamma och bror kom för att hämta fröken och det blev lite pizzaförtäring innan dom åkte.
kikade på x-factor . dock sög det då malcolm åkte ur, enda anledningen till att jag kolla på
programmet då jag som inte ens gillar rap / hiphop . gilla han skarpt!
men tanken är nog att det ligger nog ett rykande hett kontrakt och väntar på han och han
har nog inget behov av att bli en xfactor då han redan är en artist. det är min slutsats.
 
men denna kväll känns det dock jobbigt att va ifrån lilltultan. för hon är i en sån kinkperiod
och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. jag vill ju vara med henne lika mycket som det tär
på mitt tålamod då hon inte är riktigt nöjd hela tiden. det är väl min pärs denna fas då hon
varit en glad skit fram tills nu =)kan bara tänka mig vad mycket som händer i hennes lilla värld.
 
dock ska det jobbas imorgon på ladies night imorgon, de ska bli skoj! :)
har ju en grym vapendragare vid min sida :D
 
känns som jag haft stress och press att få saker gjorda och nåväl. mycket har prickats av på
min stresslista. skönt. så nästa vecka väntas det lite jobb och putsning inför fas ett i julpyntningen.
textilier :D ....
 
hej på er.

Kommentarer
Postat av: Sasse

Va tusan, var evigheter sen jag var in då din uppdatering var usel - du måste forsätta skriva, så kul att läsa vad ni pysslar med ! Fiven på den.

2012-11-24 @ 12:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0