Sömnbrist dom vanligt!

Ingen vila, ingen ro ...
Haft fullt upp hela veckan . Det har varit luncher. Fikadejter, playdejt m penny. Hårklippning, shopping, kökspyssel, tjejfest, dop och träning. Babysim osv. Händelserik vecka.
Klippningen blev bra. Jag är nöjd!
Var på tjejfest igår, grymt skoj, avslutades med dans på krogen, de händer inte ofta vill jag lova. :) kul att äntligen ha lite vänner omkring sig.
Träningen och kosten går piss. :(
Kan någon ge mig motivation? Morgonpeomenader .... Borde börja m dom igen!
Dop idag, för lite sömn. Puh!
Bakis, hamna på nå kyrkligt 50års firande med massdöpningar. Trodde de skulle va ett hederligt dop men istället fick vi sitta där i 1,5h och lyssna på bland annat finska kören som sjöng falsk. No fense, men jag hatar kyrkan och kom enbart för att se min vän och inte de andra skitet. Efteråt blev de lunch och fika, blev dock inte långvarigt då kyrkan drog ut på tiden, men de va ju trevligt så länge de vara. Och ja tror hon blev glad över presenten från oss tjejer. Gjorde en jättefin blöjtårta :)
Åkte sen till mormor där dom fira farsdag. Sen hem och va med kidsen. Fastna såklart framför några SOA avsnitt och nu är kl 1 och ja ska upp tidigt när dom vaknar. Varför lägger jag mig aldrig i tid fast ja är trött?
Nästa vecka består av rätt mycket jobb. Huha, jobbigt ;)

Återkommer,

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/221797/images/2012/pic_50a0395d9606ee062ef099bf.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/221797/images/2012/pic_50a0395d9606ee062ef099bf.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/221797/images/2012/pic_50a25b9addf2b3505e0000bc.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0