Ny vecka, nya tag!

Har stått stilla med viktnedgången så jag bestämde Mig för att ta tag i det idag, bra oh mindre måltider, inget socker, massa vatten och morgon prommisar och gruppträning. Dock körde jag järnet på träningen så på vägen hem fick jag en akut migrän attack och de kändes som jag skulle kräkas, över 1 l hade ja druckit under kvällen så ja tog en Ipren, låg ner och peta i mig mat.. Inget funka, tog två bitar godis. Kaoset i min kropp la sig. Helt seriöst ... Socker är fanimej ett jävla gift! Nästan så man lär avgifta sig själv. Brukar ta en till två veckor innan huvudvärken släpper. Jävla socker!!

Har jobbat fyra dagar 12h pass. Sov som en gris på söndagen vill jag lova. Min kropp och knopp är inte van att jobba oh ute gå upp 6 på morgonen heller :) men skoj vare.

Känner att jag har inte så väldigt mycket intressant att skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0