Off mode...

Gick in i det kände jag och funderar åter igen om jag är duktig på att ta på mig massa saker mer än jag borde.
Vaknade imorse och var tvärförkyld. Det var nog ingen hit att gå i spöregn igår förmodar jag. Så jag bespara mig och penny vår förkylning med att ligga och dra oss i sängen och kurera oss, framförallt mig själv då jag ska jobba kök 15.00 på em. Plus att jag ska fixa iordning en tårta till imorgon och ska även jobba imorn och på lördag. Och borde flyttpacka, men de känns som de blev massa måsten och en förkylning så nu sitter jag i soffan och har inte lust med någonting. Vill jobba men får lite separationsångest från min gobit
Aaaah....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0