Lite bättre...

Det går åt rätt håll iallafall... Uppe med tuppen och promenixa iväg till öppna förskolan på babyrytmik. Vi blev 3 av 9 då resten var sjuka och vi var på gränsen. Kom dit en kompis också så vi satt bra länge och tjattra. Sen gick vi hem och kikade film och powernapa, lika bra att kurera sig, packa lite flyttkartonger, gjorde bakpotatis med två röror och funderar när jag ska börja med lchf igen på riktigt då allt förstördes för ja va tvungen och smaka på allt jag gjorde till dopet så de inte smaka skit.
Slängde även in en tårtbotten i ugnen som ska fixas ihop tills på fredag. Dom ringde även från jobbet och ville ha mig som servis, fast ja va redan inbokad i köket på torsdag. Fullt upp! Och nervöst bara jag tänker på det ... Hej på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0