Gudars skymning!

1;à jobbdagen avklarad och jag säger då en sak ... Jag är tvärdöd i mina fötter då jag valde världens sämsta skor bara för dom skulle va svarta och mina är kvar på båten... Min förkylning har brutit ut totalt och min hals är inte att leka med. Ovan nå himmelskt! 3200 pers har vi servat idag och Sandvik hade då gjort det riktigt bra lär jag säga och mitt gäng var superduktiga och snabba så det var kul! Men jag är död ändå, stod att vi skulle jobba till tolv halv två jag därifrån och då fanns det fortfarande määäängder kvar att göra. Helt galet! Men skillnaden är att på mitt vanliga jobb är det lite mer strukturerat, här var hälften vana servitörer och vissa inte. Så därav tiden det tar att duka av allt.
När allt var slut gick jag från arenan till stan och jag grät nästan för ja hade så ont i fossingarna, är glad att spöregnet började nu och inte när jag gått hem för då hade man nog varit bittrast i världen.
En snabb dusch sen entrar jag sängen
Brevid min goiga bebis!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0