Första sprutan ....

Toodeloo alla soldyrkare. vem är inte lycklig över en klar sol och molnfri himmel. gud så trevligt.

Uppe med tuppen intogs en långprommenad mot öppna förskolan med F .
där körde vi babyrytmik med några kompisar. det var skoj som vanligt.
sen knalla vi in till bvc och tog dom första två sprutorna. uscha. Men min glada
tjej grät till i 30 sekunder sen var det som ingenting hänt. 
Sen blev det långpromenad hem, stannade och luncha i det fina vädret,
sen begav jag mig till storvik och hälsade på hemma och fortsatte
ner till m & m och dom bjöd på grillat. jag som var så sugen på det också.
väldigt trevligt lär jag säga. sen kom min solstråle och hämtade oss.

Har haft en fin dag. mycket trevligt.

har dessutom provat på twitter och instagram. lättlurad som man är ; Jojjizgirl .


nu är jag aptrött. solsting . varm.  sängläge och sova ?

Ska jobba kök imorn. nervigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0