Envis som en åsna...

Först vill jag häva ur mig hur mycket jag hatar ICAs självscanningsystem, minsta lilla fel och man får göra avstämningar jämt, idag var en sån dag. Eftersom inte jag har körkort och bestämde mig för att handla lite så jag kan baka tills dopet tog jag penny i bärselen och matvaror i två kassar i vagnen, allt detta tog en jäkla tid plus att ja handla mat till dopet och lchf mat från en lista... Jag hade kunnat vänta men jag bestämde att jag skulle göra de och kan själv. Penny blev dock otålig så hälften saknas, och så fick jag plocka upp allt ur påsarna och köra de igenom kassan och allt stämde. Så jävla sur och irriterad och sen att få upp allting var inte heller att leka med, sen ska fröken äta och jag ska försöka packa in allting. Hualigen säger jag bara . Sen vill min bebis gosa och sova på mitt bröst så ingenting blir gjort. Men hon är ju världens goaste så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0