Det börjar närma sig...

Idag var jag inte alls pigg usch. Låg och fundera på att strunta gå upp men tog mig i kragen. Åkte buss idag, har så ont i en sena i ena benet. Överansträngt!
Var ju nämligen iväg på babymassage. Mysigt värre! :) drog mig hemöver och tog 10 min powernap med penny innan det var dags att åka och jobba igen.
Känner att jag får lite dåligt samvete när jag jobbar. Men jag tycker om att jobba också. Dock inte lika mycket som min dotter . Men någon gång ibland kan man väl få jobba? Plus att jag fick sms om ett annat extra jobb idag. Vilket dilemma! Har iallafall hunnit myst mycket med min Gofis idag och hann även när jag kom hem packs lite mer prylar...
Bjussar på lite bilder från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0