Det blir bättre...

Jobbdag två avklarad och en sak är säker... Idag cyklade jag hem och vi hade fått mer kläm på läget och var klara en timme tidigare. Inte lika ont i fötterna heller. Lycka. Förkylningen är det dock sisådär med igår kväll och imorse trodde jag skulle dö, men vakna istället av en jollrande stämma och glada ögon ... Penny låg och prata med sig själv i 2h och jag försökte få henne att somna om men icke. Så jag gick upp , kunde knappt gå på fötterna. Städa och diska hela lägenheten. Sen kom mamma och pappa och hämta penny, lika bra när den ena jobbar natt och den andra ska upp tidigt. Så gummsan hinner få lite kärlek. Nu får jag vila en vecka och roa oss med diverse aktiviteter och öppna förskolan.
Jag som aldrig kan sitta still trots att jag är lite slö ibland... Godnatt kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0