Början på jobb!

Här slits det. Idag är början på sjukt många arbetsdagar. Men vad gör man inte för att skramla ihop till en semesterkassa och framtida erfarenheter. Kostar att ligga på topp. Blev väckt halv sju av gobiten min, var Dock inte kaxig när jag gick upp. Huvudvärk oh, ja! Sen ringde mamma och vi stack iväg på loppis och shoppingrunda och tog en sväng på stan. Sen var det bara att ramla iväg och jobba. Herrn i huset skulle spana in bilar så penny fick åka till mormor & morfar. Så efter jag sluta jobba så följde jag med lina och cruisa runt i en Cadillac ett par varv, sen hängde vi lite på min balkong och drog en repa på stan, men trött mamma som man är tog man handväskan under armen och knalla hem. Väldigt trött och väldigt sugen på att se slutet på Eurovision. Kul att Sverige vann :) ska bli skönt att Bilskitet är slut imorn. Överskattat!
Nu ska jag toksova. Gud vad skönt!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0