Bebisshopping!

Hallojj! Strålande dag. Jag & penny drog in till Valbo med lina och kika i lite affärer. Till min glädje hade h&m summer saker och specialpris på lite kläder plus 10% rabatt för medlemmar plus att jag hade ett rabattkort på 100kr eftersom jag är guldkund där de ni. Fast det jag var ute efter var såklart slut. Expediten berätta att det blivit hysteri när de fina vädret kom och i samband med lön och folk hade shoppa som galningar. Sen bar det hemåt och gjorde mig iordning för att servera käk till 4000 pensionärer. Härjade på bra och var hemma tidigare än väntat, skönt!
Dock stressar denna vecka mig, förstår inte hur jag ska hinna gå på babyrytmik, babymassage, föräldragrupp, på fm och jobba em och flyttpacka?? Det löser sig nog. Lite skumt, har inte fattat att bundna flytta riktigt, från och med nästa vecka kan man sitta ute liksom och sprätta med tårna på sin alldeles egna lilla gräsplätt. Kommer dock ha separationsångest från denna lägenhet då jag tycker verkligen om den och har för en gångs skull bott in mig någonstans. Nu säger jag godnatt och slänger in en bild på fröken cool haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0