Utbildad kock!

Äntligen är utbildningen avklarad. Imorn blir det avslutning och fika, jag har gjort cupcakes som jag ska ta med. Idag körde jag i kök och avklarade den teoretiska delen. Fick även veta hur det praktiska gått då jag var väldigt nyfiken och hade fått höga poäng.. Men det som minska mina poäng va sånt jag själv visste om mina brister på vilket är helt förståeligt. Hur som helst i helhet så är jag mycket nöjd.
Dagen d bestod av en natt med lite sömn, fröken bus vill sova på mig då jag har en känsla av att hon saknar mig efter en hel skoldag. Mamma och mormor kika förbi efter skolan och bjöd på fika... Sen råka jag mitt smarto säcka ihop vid halv sju och vakna halv nio... Hungrig och eländig, man sover så skönt med en bebis, har sån lugnande effekt på nå vis. Hann ju även så här sent slänga ihop cupcakes.
Har inte mycket mer att tillägga... Jag är tillfreds med mitt åstakommande av Utb samtidigt som jag varit gravid. High five!
Och nya spelet istället för wordfeud heter rumble. Adda mig johsjo sjukt kul eller samma nick på draw something!
Hej!


Kommentarer
Postat av: Tina

Ett Jättestort Grattis Johanna till din utbildning !!! Bra jobbat !! Nu får du njuta av den lilla i lugn och ro :)) Kram

2012-03-23 @ 07:56:41
URL: http://tinezza.blogg.se/
Postat av: Sasse

High Five på den !

2012-03-23 @ 22:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0