Separationsångest!

En dag av vånda....
Vakna och gick upp innan klockan ringde, hade en telefonist att passa och hur det blir med det återstår att se.
Är dock lite pirrig i kroppen över beslutet. Idag har det bara mysts på Torggatan då dagen d är här. Ska iväg på praktik och lämna mitt fjun över sju timmar. Skvätte en liten tår men tog mig ut till högbo, gick hur bra som helst förutom att jag glömde ta med mig bröstpumpen och fick mega ont då man är en vandrande mjölkmaskin. Haha!
Ja mina kära vänner det är inte enkelt att skaffa barn... Eller jo ögonblicket man skaffar dom är lätt ;) men resten är en spännande resa men ack så underbar... Och ni mina kära vänner som inte upplevt detta än så längtar jag åt er... Det är en fantastisk känsla!
Fick komma hem tidigare från praktiken och gobiten min somna på tre sekunder i min famn .... Nu är vi nerkrupna i sängen här ska sovas alabama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0