Punktering på 41an

Ännu en anledning till att skaffa körkort..

Blev väckt vid nio då kom mamma och lämna lillebror, jag fick dra mig en timme till... Sen var det upp och fånga dagen, ta tag i lite hushållssysslor och styra käk, var iväg på besiktning av radhuset och lyckades flirta till mig tapetsering av köket också :)
Sen drog jag o bror vidare mot Gävle hade lovat att följa med o byta kläder då ingen annan kunde, de lustiga var att vi hoppa på vid mullra och precis vid resecentrum blev det en riktig jädra smäll, orka med punktering... Fick vänta på nästa buss.. Så typiskt! Var bara in o vände o kom lagomt hem till massa vrål på torget då dom fira saik... Blev kvällsmat och med tunga ögonlock somna jag som vanligt mitt i filmen... Så det är lika bra att försöka sova då.
Ny dag, nya äventyr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0