Min bebis :)

... Blir fyra veckor idag, ville säga en månad men fick inte för Bettan för de är den 16e imorn ... Så det är alltså en definitionsfråga.
Sov länge idag igen, sjukt tröttande med praktik... Inte van med småbArnsliv o jobb än... :)
Fick besök av p idag. Det gillades, hade gärna fått lite mer av den varan.. Speciellt när ja sen får reda på att två av mina favoriter umgås utan mig :( vill också! ...gick bra på praktiken, sista dagen imorn lagomt tills man ska sluta...
Grattis min lilla gogumma, du växer för fort :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Inte så jädra konstigt att du är trött vännen !!! Det tar mer än vad man tror att få barn. Se bara till att du inte sliter ut dig för det kan komma surt efter. Lova det !! Kram

2012-03-16 @ 07:45:25
URL: http://tinezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0