Lycka!

Hur mysiga är inte våra soffhäng nuförtiden då :)

Fick en rejäl sovmorgon idag, vår penny är som mig sjusovare... Man får väcka henne och möts av världens gäspning och två uppsträckta armar i luften.
Startade dagen med en långprommis... Har dock träningsvärk då jag gått fyra rejäla vändor denna vecka. Blir dock plus minus noll då jag inte avvänjt mig allt socker. Fortsatte dagen med en familje utflykt m s&s köpte tvättmaskin och kikade i lite affärer i Gävle och hann med ett stopp på ikea för mat och inköp.
Suget för fredagsmys var stort så det blev även ett stopp på hemmakväll...
Sen Joina lilleman oss på fredagsmys och kvällen är härmed fulländad. Fröken p ligger i soffan med stora ögon efter en dag full av sömn... Så mammsen ligger bara och väntar på att hon ska somna med mig... För nu börjar jag bli trött.
Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0