Kingeling!

Idag knalla jag iväg med superspeed till skolan dragandes på penny och 17 cupcakes. Fick tillbaka provet, hade jag inte missförstått 1 ynka fråga hade jag haft alla rätt, coolt! Tänk om körkortet hade gått lika lätt! Efter fikat tog vi lunch på skolan en tvårätters, de va trevligt sen blev de mer fika och mer prat... Många kramar och lyckönskningar till framtiden... Kommer sakna denna härliga skara! Sen gick jag hem och ringde min far, tyckte han skulle åka till Valbo med mig, blev en snabbis där då han var sen... Otippat! Men trevligt med lite snabbshopping, stadium hade jubileum så jag fick ett par prommisskor som jag kan powerwalka med. Hemma blev det kebabrulle... La mig tidigt i sängen.. Med kläder på och hela kittet, vakna av svettningar... Hoppas det går att somna om nu bara, får vi se vad som händer imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0