Hej hallååååå!

Idag bestämde jag åt mammsen att vi skulle dra en repa i Gävle and so er did.
Var in på skopunktens nyöppning men hitta inget som föll mig i varken smak eller behov. Hitta iaf äntligen en mössa som passa pennys huvud :) newbie is the shit! Hon fick även en ny overall igår, en våroverall ... Börjar bli lite för varmt för vinter overallen. Använd i en månad... Och hon har knappt hunnit växa in i den... Så om ngn är i behov av en grå och ny fin overall till en spädis nästa höst kan ni få köpa för billig peng! Tog en lunch på mingel & bar... Sen vidare mot citygross och biltema. Blev mest shopping till lillemans cykel.
Åkte 11 och var hemma till 18. Lite trött då... Så det blev film och soffhäng för mig och sötfrö. Hon sov dock :) vart var alla ikväll, varför hängde ingen med mig :) nu är det tack och godnatt... Men penny slog upp ögonen och blev skitpigg. Jejj! Vi får se hur de går... Kan även säga att ja va uppe med tuppen o städa imorse de ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0