Gravidkilon!

När är det dax att börja fightas med dom tro? ... Kroppen har i stort sett återhämtat sig och jag har hunnit med några promenader. Och det är väl det som gäller nu ett tag framöver. Perfekt nu när våren kommer att komma ut med vagnen. Frågan är när man kan börja gå på gym och sånt? Måste man vänta tills efterkontrollen kanske. Säg ni som vet!
Vaknade av en sovmorgon idag igen, väckte Lillfröken och satte oss och kikade på Vasaloppet. Fortsatte dagen med en prommis med F o en fika och ett Ica besök. Nu återgår jag till soffan och gör det man ska på söndagar. Typ ingenting!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kör på promenader tills efterkotrollen är gjord. :-)

2012-03-04 @ 17:50:15
Postat av: Elin

3månader säger dom. Jag hade dock ännu ont av foglossningen 6månader efter förlossningen, så jag fick vänta med träningen...

2012-03-07 @ 20:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0