Fina fisken!

Helgen fortsatte i fin takt fick med mig L på prommis och fick babbla massa roligt strunt, skönt att prata med någon som inte bara pratar om sig själv eller som är tyst o bara låter mig babbla. Fortsatte sen vidare och tog en kik på ett radhus. Men vi suger på den karamellen ett tag till tror jag. Hämtade upp lillparveln på dagis och åkte iväg på storhandling. Familjärt värre! Vilket egentligen innebär en totalt ointresserad pojkvän och en vilding som springer mellan alla hyllor och växlar i humör. Fint de :)
Stanna även till på hemmakväll och unna sig lite godis. Duktig på att unna mig... Fick även besök och present av n;s kompis, det tackar vi för. Avsluta kvällen med god mat och fredagsmys. Vad annars. Fick dock lite ångest att helgen ska gå över fort då min praktik börjar på måndag. Det gör ont i hjärtat redan nu... Får ju bebisabstinens bara fröken legat överallt utom i min famn i ca tio min. Och apropå penny så har hennes nattskift börjat .... Men vi försöker sova ändå. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sasse

Godis är gott ! :-)

2012-03-10 @ 13:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0