En bra tisdag!

Idag sov jag och penny ut. Jag behövde verkligen. Uppe tidigt och uppe sent med penny och lite vakentid under nätterna. Dock i en skonsam nivå men man är trött ändå. Blev väckt av min lärare som kom med en glädjande nyhet som sa att jag inte behövde göra ngn extra uppgift eftersom jag inte gjorde hela praktiken. Sen pallra vi oss upp och gick en prommis med fröken S ... Längesen och alltid lika kul att ses. Tog en fika och gick hemåt. Sandvikenhus ringde dessutom och vi skulle få kontrakt hemskickat och dom skulle hålla lägenheten två månader ost för en ... För dubbla hyror är dyrt när man går på mammapeng, sen åkte vi och valde tapeter och fortsatte att kika på rista saker vi ska ha till radhuset. Kan hända att det blir en riktig trevlig sommar när vi kommer ha en mysig liten uteplats. Trevligt! En riktigt bra dag, nästan så man borde gå och köpa sig en trisslott!
Jag och mon Gofis ha legat och skratts hela dagen.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0